[ad_1]

رئیس جمهور با قدردانی از همراهی و همکاری مردم با متولیان مقابله با کرونا اظهار داشت: اقدامات بزرگ و ارزشمندی در راستای واکسیناسیون عمومی و صیانت از جان و سلامت مردم، انجام شده، اما همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضروری است و باید از هرگونه عادی انگاری و سستی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پرهیز کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از روحیه بسیجی دست اندکاران مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می توان بر مشکلات غلبه کرد.

رئیس جمهور افزود: دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.

رئیسی جدیت در کنترل رفت و آمد از طریق مرزهای کشور را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارند با  حساسیت و جدیت، تردد افراد از مرزها را کنترل کنند.

رئیس جمهور با تأکید بر تداوم اعمال کنترل های هوشمند و تاثیر آن در کنترل بیماری کرونا، گفت: به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل های هوشمند افزایش می یابد، می توان محدودیت های غیر هوشمند را کاهش داد.

رئیسی تأکید کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان