به گزارش پایگاه خبری لنگرخبر، پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به نقل از پرسون، بیان کرد: اگر دولت برنامه داشت، بازار بورس به سرعت 30 درصد افت پیدا نمی کرد. یکی از مشکلات اساسی در بورس، پخش اوراق است، دولت اعلام کرد که اوراق پخش نکرده، در حالی که وزیر اقتصاد در جلسه ای با نمایندگان عنوان کرد که 8 هزار میلیارد تومان اوراق پخش شده است.



محمدنژاد تصریح کرد: حق مطلب را نیز باید گفت، دولت سیزدهم در حوزه درمان و تزریق واکسن کار بسیار جهادی و بزرگی انجام داده، از منابع ارزی استفاده شده، اما همین که اراده کردن و این را به عنوان یک اولویت برای نجات جان مردم دنبال کردند، کار ارزشمند و درستی است. برای این اقدام حدود یک میلیارد و نیم از صندوق برداشت شده است و در نهایت این که مردم نیز خوشحال شدند.



وی افزود: دولت یک الگوی اقتصادی مشخص ارائه نکرده است، این که تیم اقتصادی دولت از عالی ترین اشخاص انتخاب شده و یا خیر، جای بحث و بررسی جداگانه ای دارد، اما به هر حال منابع موجود ملی است و دولت به عنوان امانت دار باید با ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد، از آن استفاده صحیح کند که تحقق این امر نیازمند داشتن برنامه است.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: از وزارتخانه ها نیز تقریبا برنامه خاصی مشاهده نشده است. برخی از وزرا خودشان را در مدینه فاضله دیدن و برنامه هایی ارائه دادند که اصلا قابلیت اجرایی ندارد و عدد بسیار بزرگ در مقابل امکانات فوق العاده کم قرار دارد.



محمدنژاد گفت: امیدواریم مجلس در 100 روز دوم ارائه بهتری داشته باشد، نیاز به همکاری مجلس و دولت است تا کاری انجام شود که مورد پسند مردم و خدا شود. در مجموع نگرانیم و باید وضعیت ما بهتر از گذشته شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان