[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد اسماعیل حسنی عصر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: بیش از ۲۹۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و خدماتی در این هفته در رودسر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج پایگاه محور تهیه و برنامه ریزی شده است، گفت: تجلیل از بسیجیان نخبه، افتتاح مسکن محرومان، شبی با خاطره، رژه موتوری و خودرویی، دیدار با خانواده های شهدا و اهدای بسته های معیشتی بخشی از این برنامه ها است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج و اقتصاد مقاومتی، تقدیر از خیران بسیجی، مسابقات ورزشی، همایش بازنشستگان سپاه، برپایی نشست های بصیرتی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه بسیج پدیده کم نظیر و موهبت الهی بود که از سوی امام راحل برای ایران به یادگار گذاشته شده است، اظهار کرد: باید از ظرفیت عظیم بسیج در همه عرصه ها به خوبی استفاده کرد زیرا بسیج می تواند بسیاری از گره ها، موانع و مشکلات کشور را حل کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج موجب ایستادگی در مقابل جهان ظلم و ستم شده است، افزود: گسترش فرهنگ بسیج در کشور که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا است این نظام را تا ظهور امام زمان (عج) بیمه می کند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با بیان اینکه بزرگترین اندیشکده های دنیا در مقابل ملت ایران سر خم کرده اند، تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید نهاد مردمی بسیج را ضعیف کنند چرا که هیچ نهادی نمی تواند جایگزین بسیج در کشور شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان