[ad_1]



به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، از سری مسابقات لیگ نوجوانان گیلان در هفته هشتم، بازی حساس پرسپولیس رشت با کشاورز لنگرود جمعه ۲۸ آبان به میزبانی پرسپولیس انجام شد که این بازی به دلیل درگیری بین بازیکنان نیمه کاره تمام شد.



اسفندیار فهیمی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اینکه این دیدار یکی از بازی های حساس این هفته بود، اظهار کرد: تیم میزبان تا حوالی دقیقه ۸۰ با نتیجه ۳ بر ۲ از تیم مهمان پیش بود که در اواخر بازی بعد از یک صحنه خطا، بین بازیکنان درگیری به وجود می آید.



رئیس هیئت فوتبال لنگرود بعد از آغاز درگیری، بازیکنان نیمکت نشین تیم میزبان نیز وارد زمین شدند و درگیری را تشدید کردند، گفت: با توجه به اینکه از عوامل انتظامی چند نفر در زمین حضور داشتند و با توجه به درگیری شدید بین بازیکنان، کنترل از دست آنان خارج شد که متاسفانه دو بازیکن کشاورز لنگرود به شدت آسیب دیدند.





وی با بیان اینکه یکی از بازیکنان از ناحیه دنده مصدوم شد که بازیکن تیم رشت با استوک کفش خود به دنده این بازیکن زد، افزود: طبق گفته پزشک معالج، این بازیکن می بایست یک ماه از میادین دور باشد تا دوره درمان سپری شود.



فهیمی با بیان اینکه دست بازیکن دیگر تیم لنگرود به شدت دچار آسیب و شکستگی شد که روز گذشته ۶ ساعت عمل جراحی بر روی دست وی انجام شد، گفت: طبق گفته پزشکان این بازیکن نیز باید چند روز بستری و بعد از آن دوره نقاهت را سپری کند که حداقل چندین هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.





رئیس هیئت فوتبال لنگرود با بیان اینکه در طی چند هفته گذشته شاهد درگیری های شدیدی در فوتبال پایه استان بودیم، تصریح کرد: یکی از دلائل به وجود آمدن این درگیری ها، مربیان و اعضای کادرفنی هستند که به جای اینکه آرامش را به فوتبالیست های نوجوان خود بیاموزند خود باعث ایجاد تنش و درگیری می شوند که موجب تحریک بازیکنان نیز برای ورود به درگیری می شوند.



وی با بیان اینکه فیلم این بازی که ضبط شده بود با دستور و پیگیری رئیس هیئت فوتبال گیلان، به کمیته انضباتی ارسال شد و با جدیت پیگیری می شود، گفت: هیئت فوتبال لنگرود نیز به همراه اداره ورزش و جوانان لنگرود در این خصوص در حال انجام پیگیری از مسؤولین ذی ربط است که حقی از باشگاه و بازیکنان لنگرودی ضایع نشود.



فهیمی با بیان اینکه از مربیان و بزرگترها انتظار می رود که اخلاق را به ورزشکاران پایه بیاموزند نه اینکه خود بی اخلاقی کنند، افزود: لنگرود همواره برای تیم های مهمان خود میزبان خوبی بود و خواهد بود و متاسفانه تیم پرسپولیس رشت نتوانست مهمان نوازی کند.



انتهای پیام/۸۴۰۰۸



 









 







این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
 





[ad_2]



منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان