سرهنگ "حمیدرضا سرخوش پور" در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس تلقی می شود اظهار داشت: پلیس به هیچ فرد یا گروهی اجازه نمی دهد آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند.



وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی شهرستان لنگرود با اقدامات کارشناسی و پشتیبانی اطلاعاتی، نیمه شب گذشته موفق شدند شرور سابقه دار متواری که سابقه چندین فقره تیراندازی مسلحانه در پرونده خود داشت را شناسایی کنند.



فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله پس از انجام اقدامات کارشناسی و هماهنگی لازم، برای دستگیری فرد شرور به تعقیب وی پرداختند اما پس از بی توجهی متهم به دستور پلیس و فرار از محل، به سمت خودرو او تیراندازی کردند.



سرخوش پور افزود: ماموران سرانجام موفق شدند متهم را که با یک دستگاه خودرو پژو در حال فرار بود متوقف و متهم را پس از پیاده شدن از خودرو و فرار از محل، دستگیر کنند.



این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو متهم یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز با ۱۲عدد فشنگ، یک قبضه قمه،۴۰ گرم حشیش، ۶۵ گرم گراس و ۸ گرم شیشه کشف شد، گفت: متهم متواری ۳۸ ساله که سابقه چندین درگیری مسلحانه و اخلال در نظم عمومی را داشت پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.



سرهنگ سرخوش پور در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق نظم و امنیت با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و آسایش شهروندان را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان