[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی پایه گذار تفکر شهادت و فرهنگ بسیجی بودند و با کمک جوانان مخلص انقلاب را به پیروزی رساندند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج طلایه دار دار حل مشکلات کشور در دوران دفاع مقدس و زمان حال است، افزود: بسیجیان غیرتمندانه کشور را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کردند و با قدرت و اشراف اطلاعاتی که داشتند مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به فتنه گری دشمنان در ایام انتخابات، تصریح کرد: در صحنه انتخابات هم که دشمنان می خواستند جو ناامیدی را در میان مردم به وجود بیاورد، بسیج وارد میدان شد و در این فضا و حمله رسانه ای نقش آفرینی کرد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی یکی دیگر از وظایف بسیجیان است، گفت: خلق حماسه عظیم اربعین آن هم در شرایط فعلی که توسط دشمنان بمباران اطلاعاتی می شویم، نشان دهنده برگی دیگر از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی و انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کسب رتبه اول واکسیناسیون کرونا در این استان به همت بسیجیان رقم خورده است، ادامه داد: بسیج و سپاه در مقابل همه تحریم ها ایستادگی کرد و آماده ورود به تمام حوزه ها برای رفع چالش ها و گرفتاری ها است.

سردار عبدالله پور مشکلات اقتصادی کشور را به دلیل مردمی نبودن این عرصه دانست و عنوان کرد: معتقدیم اگر مسئولان در گذشته تا حال اقتصاد را به مردم می سپردند الان با این حجم از مشکلات مواجه نبودیم.

وی شاخصه برجسته بسیجیان را مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان عنوان کرد و افزود: توصیه به صبر و جهاد و تبیین شرایط وظیفه و مأموریتی است که امروز به فرموده مقام معظم رهبری بر عهده بسیج است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با گلایه مندی از غفلت برخی مسئولان از ظرفیت عظیم بسیج، بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر از بسیج غافل شویم دچار عذاب الهی می شویم بنابراین امیدواریم با حضور امروزمان در رزمایش اقتدار بار دیگر با امام عهد ببندیم و تا پایان عمر پاسدار خون شهدا باشیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان