[ad_1]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه های اجتماعی عربی، تصویری از دختر «فادی ابو شخیدم» عامل عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی منتشر کردند که بازداشت شده است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد، کاربران شبکه های اجتماعی، بازداشت دختر این رهبر حماس را محکوم و تأکید کردند که ابوشخیدم، «قهرمان است و آنچه انجام داد، به سود مسئله فلسطین است».

دختر ابوشخیدم، کمتر از ۱۲ سال سن دارد. این در حالی است که نظامیان صهیونیست، همسر عامل عملیات شهادت طلبانه قدس را نیز بازداشت کرده اند.

به گزارش الجزیره، همسر ابوشخیدم، به محض بازگشت از اردن، بازداشت می شود. شبکه عبری «کان» نیز خبر داد که وی در پل «النبی» که کرانه باختری را به اردن متصل می کند، بازداشت شده است.

یک منبع آگاه نیز خبر داد که نیروهای شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی)، بازجویی از همسر شهید را آغاز کرده اند. وی سه روز پیش برای دیدن مادرش که به خاطر بیماری در اردن، بستری است، به این کشور رفته بود.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتض» هم خبر داد که نیروهای امنیتی این رژیم، اعضای خانواده ابوشخیدم از جمله پسر و برادرش را نیز بازداشت کرده اند.

ابو شخیدم شهروند فلسطینی، ۳۰ آبان ماه گذشتهدر عملیات شهادت طلبانه، در قدس اشغالی  چهار صهیونیست را  زخمی  کرد و یک تن دیگر را از پای درآورد و خود نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام/.

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان