[ad_1]

فرزند شهید فخری زاده گفت: ترور جهاد گران با هدف توقف اندیشه و نگاه نو به بشریت که بر هم زننده ی نظم شان بود انجام گرفت، اما دشمن بداند که ما راه دانشمندان مان را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فخری زاده فرزند شهید محسن فخری زاده در سالروز شهادت پدرش در سخنانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران با اشاره به خطبه ۲۷ نهج البلاغه گفت: جهاد دری است از درهای بهشت که خداوند آن را به روی خواص خود گشوده است و شهید محسن فخری زاده  نیز یکی از این جهاد گران است ، جهاد گر علمی که با تلاش در علوم مختلف در ۴۰ سال عمر پر برکت خود تغییرات شگرفی رقم زد و نشان داد با تکیه بر توان داخلی می توان به قله های علم رسید. قله هایی که دشمنان را به زانو درآورد. از این رو  دشمنان اسلام او را بهتر از همه می شناختند و او را پدر علم هسته ای می دانستند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ سال جهاد علمی در علوم مختلف و بیش از ۴۰ سال تلاش در زمینه پرورش نخبگان آن چنان خواب را از چشم دشمنان ربوده بود که سرانجام ایشان را در ۷ آذر ۹۹ به شهادت رساندند. به قول پدر این ها نشان دادند که جهادگران علمی را هم می کشند. اما ما از پای نمی نشینیم.

وی در پایان با اشاره به شهید محسن فخری زاده گفت: او همسر و پدری مهربان بود که در کنارش زیبایی حیات در راه خدا به معنای عمیق تری نمود پیدا می کرد. پدر راهت را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان