[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرحله سوم مسابقات بسکتبال زیر ۱۸ سال در گروه d به میزبانی رشت برگزار شد و روز گذشته در روز پایانی این مسابقات تیم گیلان با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ مقابل آذربایجان شرقی پیروز شد و جواز صعود به جمع ۴ تیم برتر کشور را کسب کرد.

در روز پایانی مسابقات نماینده گیلان برابر آذربایجان غربی قرار گرفت که گیلان برای صدرنشینی و صعود به تفاضل +11 در این بازی نیاز داشت و در چندین نوبت در دقایق پایانی بازی، صدرنشینی بین گیلان و آذربایجان غربی تعویض میشد اما در نهایت در 5 ثانیه پایانی بازی، گیلان با پرتاب 3 امتیازی معجزه آسای عرفان کدیور با نتیجه 77-65 پیش افتاد و قاطعانه به مرحله نیمه نهایی مسابقات جوانان زیر 18 سال صعود کرد.

مسابقات نخبگان بین ۳۲ تیم ایران از نخبگان ایران برگزیدگان استان ها تشکیل و گیلان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرد و برای حضور در این رقابت ها و با فراخوان جوانان زیر ۱۸ سال از سراسر استان، برای حضور در این رقابت ها تیم استان را تشکیل دادیم و اردوهای مختلفی برای هماهنگی بین بازیکنان و رسیدن به آمادگی برگزار شد.

در دیداری های قبلی هم تیم گیلان 60 بر 32 تیم استان مرکزی را شکست داد و پیش از آن نیز موفق شد با نتیجه 64 بر 71 مغلوب استان چهارمحال و بختیاری شده بود.

 به گزارش فارس، تیم های گیلان و آذربایجان غربی به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کردند.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان