هتل 4 ستاره رمیس تهران

  هتل رمیس تهران یکی از هتل های فرودگاهی پایتخت بوده که در فاصله بسیار کمی از فرودگاه قرار دارد. شهر تهران با توجه به عظمتش، جاذبه های طبیعی، تاریخی، گردشگری و تفریحی بسیاری دارد. از همین رو تعداد گردشگرانی که به تهران سفر می کنند، زیاد است. البته که شهر تهران، پایتخت ایران بوده و از اهمیت اقتصادی و سیاسی بالایی برخوردار است. در نتیجه سفرهای کاری و تجاری به این شهر نیز بسیار بالاست. تهران، هتل های فراوانی دارد که در اقصی نقاطش پراکنده شده اند. بنابراین بسته به سلیقه خود باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. هتل رمیس تهران یک انتخاب عالی است اگر قصد سفر به خارج از کشور دارید و بین پرواز داخلی و خارجی زمان زیادی را باید منتظر باشید، همچنین اگر فقط به تهران سفر کردید و قصد رزرو هتل در تهران را دارید هم، در این هتل می توانید اقامت دلپذیر داشته باشید. البته که هتل رمیس تهران علاوه بر مشرف بودن به فرودگاه، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

معرفی هتل رمیس تهران

پذیرش هتل رمیس   هتل رمیس تهران یکی از هتل های فرودگاهی ایران بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود بهترین انتخاب برای سفرهای کاری است. هتل ۴ ستاره رمیس تهران قبلاً با نام هتل اکسیس و هتل ایبیس شناخته می شد. این هتل در کنار هتل نووتل تهران بوده و تنها هتل چهار ستاره فرودگاهی ایران به شمار می رود. هتلی که در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار گرفته و یک انتخاب فوق العاده برای اقامت است. در حقیقت هتل رمیس تهران یک شعبه ایرانی از مجموعه هتل های بین المللی اکور فرانسه است که در سال ۱۳۹۳ شروع به کار نمود. در واقع این هتل نوساز به حساب می آید و تمامی امکانات به روز و مدرن را داراست. معماری هتل لوکس رمیس تهران اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند. این معماری و طراحی داخلی، فوق العاده مدرن و شیک است. در ساخت هتل رمیس تهران از سبک معماری مینیمال بهره گرفته شده و وسایل و تجهیزات آن، از بروزترین و مدرن ترین وسایل که نظیرش را در ایران هم نمی بینید، بهره گرفته شده است.

موقعیت مکانی هتل رمیس تهران

هتل رمیس در مجاورت هتل ۵ ستاره نووتل است؛ از همین رو خدمات و فضاهای مشترکی دارند که میهمانان می توانند از آن ها بهره مند شوند. یکی از این خدمات، رستوران مشترک است که میهمانان هتل رمیس باید برای صرف غذا به رستوران هتل نووتل مراجعه نمایند. باید بدانید هتل رمیس در نزدیکی شهرک های صنعتی مهم تهران مانند پرند و حسن آباد قرار گرفته است؛ بدین ترتیب برای برگزاری جلسات و قرارهای تجاری مناسب است. علاوه بر این مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند می توانند با اقامت در هتل رمیس، به استراحت بپردازند و استرس جا ماندن از پرواز را نداشته باشند. جالب اینجاست که بدانید امکان رزرو ساعتی هتل رمیس تهران هم وجود دارد. ممکن است شما بخواهید از تهران به شهر دیگری سفر کنید و به استراحت نیاز داشته باشید، با رزرو ساعتی اتاق های این هتل می توانید استراحت کوتاهی داشته باشید. برای رزرو ساعتی هتل رمیس به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

واحدهای اقامتی هتل رمیس تهران

فضای داخل اتاق هتل رمیس   این هتل دارای ۱۹۶ باب اتاق و سوئیت است که به صورت یک تخته، دو تخته و دو تخته تویین ارائه می شود. تمامی این اتاق ها امکان رزرو ساعتی را دارند. اقامت کوتاه مدت پنج ساعته، اقامت کوتاه مدت ۱۰ ساعته و اقامت کوتاه مدت وی آی پی یعنی ۳ تا ۱۰ ساعته جزو خدمات بی نظیر این هتل فرودگاهی است. همچنین صبحانه به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد. امکاناتی که داخل اتاق های هتل ۴ ستاره رمیس تهران می بینید نظیر تلویزیون ال سی دی، صندوق امانات، یخچال، تلفن، میزکار، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. صبحانه های هتل رمیس بسیار لذیذ و دلچسب است. منوی این صبحانه از جمله املت گوجه فرنگی، تخم مرغ آبپز، کره، آبمیوه طبیعی، لوبیا، خامه، انواع قهوه، پنیر، عدسی، چای، مربا، املت قارچ، نان ایرانی، خرما، نسکافه، شیر، ژامبون، نان فرانسوی، سرشیر، میوه، عسل و نیمرو است.

امکانات هتل رمیس تهران

این هتل چهار ستاره، امکانات بسیار خوبی دارد که نظیر آن اینترنت با سرعت بالا، تاکسی سرویس، ترانسفر از هتل به فرودگاه، ترانسفر از فرودگاه به هتل، نمازخانه، صندوق امانات در لابی، رستوران در هتل، خدمات خشکشویی، کافی نت، آسانسور، روزنامه، تهویه مطبوع، صرافی، پارکینگ در هتل، کافی شاپ و خودپرداز است. از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ اشاره نمود. با اینکه هتل رمیس تهران تا فرودگاه فاصله ای ندارد؛ اما باز هم ترانسفر فرودگاهی در اختیار مسافرانش قرار می دهد.

رستوران هتل رمیس

هتل رمیس یک رستوران زیبا به نام رستوران اپن دارد که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را به مسافران ارائه می دهد. این رستوران دکوراسیون بسیار جالب و مدرنی دارد که از دیدن آن حتماً شگفت زده می شوید. رستوران اپن دقیقاً از ساعت ۱۲ ظهر آغاز به کار نموده و تا ۶ عصر از میهمانان پذیرایی می کند.   هم از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ و نیم شب می توانید به این رستوران مراجعه نمایید. ناگفته نماند که هتل رمیس دارای یک کافی شاپ بسیار زیباست. این کافی شاپ انواع خوراکی خوشمزه، نوشیدنی های گوارا و میان وعده های تازه را به میهمانان هتل ارائه می دهد. کافی شاپ هتل رمیس از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب از میهمانان هتل پذیرایی می کند.

فاصله هتل رمیس تا اماکن مهم شهر تهران

  • فاصله هتل رمیس تهران تا پارک ملت ۶۱ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا پارک ساعی ۵۸ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا بازار تجریش ۶۵ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا برج آزادی ۵۰ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا برج میلاد ۵۹ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا کاخ سعد آباد ۶۵ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا موزه جواهرات ۵۳ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا موزه ملی ۵۲ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا پارک جمشیدیه ۷۰ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا دربند ۶۷ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا مجموعه کاخ نیاوران ۶۹ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا بازار بزرگ تهران ۵۱ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا مرقد امام خمینی ۳۴ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا تله کابین توچال ۶۶ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس تهران تا عمارت مسعودیه ۵۳ کیلومتر

قوانین هتل رمیس تهران

اگر به فکر رزرو هتل رمیس تهران هستید باید قوانین آن را بدانید. برای مثال پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار امکان پذیر است. توجه داشته باشید که اگر اتاقی را ساعتی رزرو نمایید، این اتاق فاقد صبحانه و خدمات هتل است. همچنین بیش از یک بار اجازه رزرو ساعتی اتاق های هتل رمیس را نخواهید داشت. جمع بندی با مطالعه این مقاله درمی یابید که رزرو هتل رمیس تهران چه مزایایی بزرگی برای شما دارد و از همه مهم تر اینکه نزدیک به فرودگاه امام خمینی هستید. پس اگر یک کاری در پیش دارید بهترین انتخاب برای شما رزرو هتل رمیس تهران است. از مهم تر اینکه می توانید اتاق های هتل رمیس را به صورت ساعتی رزرو نمایید و فقط هزینه ساعت هایی که نیاز به استراحت دارید را بپردازید. از بابت قیمت هتل رمیس تهران هم خیالتان راحت باشد، این هتل نسبت به هتل های 4 ستاره، قیمت منصفانه تری دارد  و از خوش قیمت ترین هتل های تهران است. متا: هتل رمیس تهران یکی از هتل های فرودگاهی این شهر است که فاصله بسیار اندکی تا فرودگاه امام و همچنین هتل نووتل دارد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان