[ad_1]

هفته گذشته شرکت هواوی رویداد بزرگی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار و طی آن از تبلت هیبریدی ویندوزی MateBook E، ساعت هوشمند ورزشی Watch GT Runner، هدست واقعیت مجازیVR Glass 6DoF ، کامپیوتر AiO هواوی MateStation X Silver و نسخه خاص گوشی تاشوی Mate X2، رونمایی کرد.

اما جدای از این محصولات، در رویداد هواوی اطلاعات مهمی در خصوص وضعیت بازار این شرکت به خصوص در گروه محصولات پوشیدنی ارائه شد. آقای هی گانگ، مدیر ارشد عملیاتی شرکت طی نطقی اعلام کرد که هواوی در سال جاری میلادی تعداد 80 میلیون دستگاه پوشیدنی را به فروش رسانده است. او همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه کرد که هوآوی همچنان در چین در زمینه دستگاه های پوشیدنی گروه مچ بند اول است. 

هواوی در حال حاضر به بیش از 320 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می کند و برنامه کاربردی سلامت ورزشی آن نزدیک به 83 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

اما علت این محبوبیت و توجه بالای کاربران به دستگاه های هوشمند پوشیدنی هواوی را باید پشتوانه فنی و قابلیت های بالای آنها دانست. این شرکت با بیش از 60 موسسه تحقیقاتی برای انجام تحقیقات سلامتی در زمینه های تنفس، سلامت قلب، پدیده آپنه (ایست موقتی تنفس در حین خواب)، سلامت عروق، سلامت زنان و موارد دیگر همکاری کرده و در عین حال بیش از 5 میلیون کاربر به اکوسیستم تحقیقاتی Huawei Research پیوسته اند.
 


نکته بسیار مهم دیگری که آقای گانگ در این نطق مورد اشاره قرار داده آن است که در آینده دستگاه های پوشیدنی هوشمند هوآوی به پنج گروه مختلف تقسیم می شوند. این دستگاه ها شامل گروه فناوری هوشمند، گروه دنبال کننده مُد، مراقبت های بهداشتی، همه جانبه کلاسیک و دستگاه های مخصوص کاربران حرفه ای خواهند شد.

در انتها باید گفت با توجه به روندی که شرکت هواوی در این زمینه در پیش گرفته، به نظر آینده روشنی را باید برای محصولات آن در نظر گرفت. محصولاتی که با روند جدید سیاست گذاری هواوی، با هدف گذاری هوشمندانه تری روانه بازار خواهند شد و می توانند به خوبی برای علاقه مندان به هر گروه، محصولاتی متناسب و هماهنگ تر را تولید کنند.
 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : گجت پوشیدنی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان