[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر دوشنبه در همایش «روایت جنگل» و رونمایی از محصولات متنوع چند رسانه ای در حوزه نهضت جنگل با بیان اینکه امام در دوران دفاع مقدس کار را به جوانان سپردند و معجزه رخ داد، اظهار کرد: جوانان ما امروزه در فضای مجازی از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی نماد ایستادگی در مقابل دشمن است، بیان کرد: رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس با الگو گرفتن از منش و روش میرزا کوچک و با کمترین امکانات مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه گیلانی ها در دوران دفاع مقدس با همین روحیه خاکریزهای دشمن را تصرف کردند، افزود: متأسفانه تاکنون اقدام کاملی برای شناساندن میرزا کوچک خان به مردم انجام نشده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مغفول ماندن کنگره میرزا در گیلان تصریح کرد: سرگرم شدن برخی مسئولان به کارهای بیهوده و موضوعات بی اهمیت باعث شده است که کارها و اقدامات فرهنگی مؤثری تاکنون انجام نشود و بسیاری از آنها نیز به جوانان اعتماد نمی کنند.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه باید کار ماندگاری برای شناسایی و معرفی شخصیت میرزا کوچک خان به مردم انجام شود، بیان کرد: با وجود اینکه میرزا گیلانی بود اما بسیاری از مردم این استان حتی محل شهادت وی را نمی دانند.

وی افزود: قرار است سپاه یادمان میرزا کوچک جنگلی را در محل شهادت ایشان احداث و حتی مسیر دسترسی آن را نیز ایجاد می کنیم.

گفتنی است؛ که در این مراسم از محصولات مرتبط با نهضت جنگل رونمایی و از تعدادی چهره های فعال در حوزه نهضت جنگل تقدیر شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان