[ad_1]

ایسنا/خراسان جنوبی وزیر کشور گفت: تهیه طرح پیشرفت خراسان جنوبی با جمع تمام توانمندان بخش خصوصی و مردم داری و اخلاق مداری از وظایف استاندار جدید است.

احمد وحیدی، عصر امروز ۸ آذر در حاشیه مراسم تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران درخصوص «رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر تفویض اختیارات بیشتر به استانداران و مطالبه نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر استانداری ویژه خراسان جنوبی» اظهار کرد: ویژگی های منحصر به فرد و ظرفیت های معدنی، کشاورزی و فرهنگی خراسان جنوبی، از این استان، یک استان ویژه ساخته است که با پشتکار و پیگیری مردم و توجهات دولت، مشکلات با سرعت بیشتری حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور بیان کرد: در حوزه قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی که ریاست آن را برعهده دارد در چارچوب وزارت کشور، به دنبال تجهیزاتی هستیم که یکی از استان هایی که باید پیگیری های لازم را انجام دهد، خراسان جنوبی است.

وی با تاکید بر استفاده از توانمندی های بخش خصوصی و مردم گفت: اخلاق مداری و فعال کردن ظرفیت های استانی باید مدنظر تمام استانداران باشد.

انتهای پیام

 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان