[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین علوی پیش از ظهر سه شنبه در کارگاه آموزشی تبیین و تبلیغ نهضت جنگل برای روحانیون استان گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک در یک دوره حساس تاریخی با تکیه بر مکتب شیعه با ظلم مقابله کرد، گفت: میرزا کوچک تلاش کرد که در دوران خفقان عزت ایران را حفظ کند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه مسئولان نیز باید امروزه با تاسی از راه میرزا برای حفظ عزت کشور تلاش کنند، افزود: در این مقطع زمانی هیچ کاری به جز خدمت صادقانه به مردم عزت کشور را حفظ نمی کند.

وی با بیان اینکه مشکلات جز با کار کردن قابل حل نیست، بیان کرد: هر مسئولی باید با تمام داشته های خود به میدان عمل بیاید و به مردم خدمتگزاری کند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در مجموعه مدیریت شهری تلاش داریم که عقب ماندگی ها را جبران کرده و طعم خوش خدمت را به مردم بچشانیم، گفت: اولویت ما انجام کارهای خرد در محلات حاشیه ای رشت است.

وی با تاکید بر اینکه ماهانه یک بار در محلات حضور یافته و به کمک دستگاه های دیگر به گونه ای فعالیت می کنیم که مردم تغییرات کوچک ملموس را ببینند، افزود: پروژه های زیرساختی که سال ها به تأخیر افتاده را با کمک بخش خصوصی تکمیل می کنیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان