[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ناوگان شمال، اظهار کرد: اگرچه تاریخ نیروی دریایی ایران قدمتی چندین هزار ساله دارد ولی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به خاطر ویژگی تعهد و ایمان با سایر نیروهای دریایی جهان تفاوت دارد.

وی با اشاره به افزودن واژه راهبردی در کنار نام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: امروزه بخاطر راهبردی بودن در سایه ایمان و تعهد نیروی دریایی ارتش تمام آبراه های جهان را فتح می کند و در نیروهای پوشالی جهان خم به ابرو نمی آورد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه عظمت و اقتدار نیروی دریایی در سایه ایمان و تعهد به دست آمده است، ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره حضوری مقتدرانه در آب های بین المللی دارد.

وی اضافه کرد: بسیاری از تحلیل گران سیاسی دنیا معتقدند نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اقتدار حضور هوشمندانه در دریا دارد که این مهم در سایه ایمان به خدا و تعهد محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروزه با مقابله مقتدرانه در مقابل دزدان دریایی، آرامش در آب های داخلی و حتی بین المللی را فراهم آورده است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش تا کنون در زمینه های پژوهش خوش درخشیده و تجهیزات ساخته شده در نداجا در سایه خوداتکایی جوانان و متخصصان داخلی به دست آمده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان