[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به آسیب های فضای مجازی، گفت: برای مدیریت و کاهش آسیب های در فضا نیازمند برنامه ریزی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز فساد و تبعیض از مهم ترین چالش های موجود در جامعه هستند، اظهار کرد: در یکی از طلایی ترین دوران برای خدمت به مردم حضور داریم باید از این فرصت برای ارائه بهترین خدمات استفاده کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با تأکید بر اینکه همه مسئولان نظام باید در این مسیر حرکت کنند، اضافه کرد: باید تلاش شود تا امید به نسل جوان ایرانی بازگردد.

وی تصریح کرد: تحقق این موضوع و ایجاد امید در میان جوانان ایرانی قطعاً زمینه پیشرفت و توسعه کشور فراهم می شود.

افزایش فقر افزایش تبعیض و ناعدالتی را به دنبال دارد

در ادامه این دیدار استاندار گیلان نیز با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی سران سه قوه، اظهار کرد: این جلسات بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و به منظور بررسی امور و جهد و تلاش برای رفع مشکلات در سطوح عالی تصمیم گیری در کشور برگزار می شود.

اسدالله عباسی با اشاره به اینکه کاستی و کمبودهای فراوانی در استان گیلان وجود دارد، گفت: هر جا فقر افزایش یابد زمینه برای بروز تبعیض و نا عدالتی نیز به صورت فراوان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه در مبارزه با فساد و تبعیض فقط نگاه ها به قوه قضائیه است، گفت: می توان و باید مشکلات را در دولت ریشه یابی کرد و آنها برطرف کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان