[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد ربانی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با تأکید بر لزوم تلاش برای اعتلا و تثبیت حاکمیت دین الهی، اظهار کرد: اگر همه فعالیت های یک ملت برای تثبیت و اعتلای دین باشد بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تلاش برای حاکمیت دین را تلاش برای شناخت خالق هستی و بهترین فعالیت معرفی کرده است، گفت: بسیج به اعتلا و تثبیت حاکمیت دینی کمک کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت تصریح کرد: محرومیت زدایی و حضور در همه عرصه ها به ویژه دفاع از خاک، حفاظت و حراست از آرمان ها و ارزش های نظام از مهمترین اقدامات بسیج است.

وی در ادامه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را را حاکمیت دینی عنوان و تصریح کرد: امروز یکی از عرصه های مقابله با دشمن عرصه های علمی است و دشمنان به دنبال این هستند که نتوانیم به پیشرفت های علمی دست یابیم.

حجت الاسلام ربانی نژاد با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: بسیاری از مشکلات به دلیل همراهی نفوذی های داخلی با دشمنان خارجی ایجاد شده است.

وی در ادامه به صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان اشاره و تأکید کرد: در مبارزه میرزا کوچک جنگلی نیز شکست نهضت بر اثر نفوذی ها ایجاد شد و میرزا در آخرین نامه خود به وجود نفوذی ها اشاره کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت ادامه داد: توجه به بصیرت و شناسایی خودی از غیر خودی و توجه به نفوذی های کشور در نظام مهمترین اقداماتی است که در دولت جدید انقلابی باید نسبت به آن توجه داشته باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان