[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنج شنبه در نشست با نمایندگان ادوار و فعلی استان گیلان با اشاره به اینکه مباحث اجرایی و تشخیصی هر دو مورد نیاز است، اظهار کرد: از هر پیشنهادی برای توسعه و رشد استان گیلان استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه نیازمند راه اندازی میز توسعه استان گیلان هستیم، افزود: پیش از این دبیرخانه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود می توانیم این دبیر خانه را در استان نیز راه اندازی کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات استان باید در کنار هم باشیم، گفت: دست نیاز به سوی همه دلسوزان این استان به ویژه نمایندگان دراز می کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان ادوار و فعلی استان گیلان از نخبگان استان هستند، تصریح کرد: از اینکه نمایندگان فعلی و ادوار در کنار هم بحث و بررسی و تصمیم گیری می کنیم موجب آرامش استان و رضایتمندی مردم استان می شود.

عباسی با اشاره به اینکه این هم اندیشی در راستای توسعه استان گیلان باید به فال نیک گرفته شود، ادامه داد: همه پیشنهادات بررسی و برای توسعه و رشد استان گیلان استفاده می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید بر اساس تخصص نمایندگان ادوار گذشته استان گیلان یک کارگروه تشکیل شود، تأکید کرد: باید از تجربیات ارزنده این نمایندگان برای حل مشکلات استان بهره گرفته شود.

استاندار گیلان با اشاره به تفویض اختیارات بیشتر به استانداران از سوی رئیس جمهور، گفت: در بحث بودجه ۱۴۰۱ با توجه به این اختیارات می توانیم با کمک نمایندگان در تصمیم گیری ها به صورت جدی تر وارد شویم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان