[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد لطیفی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری داشته ایم، اظهار کرد: این الگوها در حوزه های مختلف علمی، دینی، نظامی درصدد دفاع از آرمان های مقدس اسلام و میهن هستند.

لطیفی با بیان اینکه «میرزا کوچک» یکی از این الگوها است، افزود ادامه داد: میرزا کوچک به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتنی بر دین و شریعت پایه گذاری کند.

وی اضافه کرد: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» برگزار می شود.

لطیفی با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل، بیان کرد: میرزا کوچک مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزان و اسوه ها مهم و ضروری است.

وی به محورهای این هنرواره ملی اشاره کرد و گفت: تولید اثر با موضوع اسطوره استکبار ستیزی، میرزا کوچک خان جنگلی محور اصلی این مسابقه است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب شعر، تیزر، کلیپ و نماهنگ، نگارش متن ادبی، خطاطی و نقاشی، پادکست صوتی، روایتگری، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، اینفوگرافی، نشریه مکتوب و الکترونیکی و اپلیکیشن برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

لطیفی اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان های بله و شاد به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ارسال کنند.

وی برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه های اتحادیه عنوان و اضافه کرد: برای شرکت در هنرواره باید نسبت به اشتراک گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در اینستا با هشتگ #صد سال در اوج افتخار و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan۵۸ اقدام کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان