[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد لطیفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری را شاهد هستیم که در حوزه های مختلف علمی، دینی، نظامی و غیره درصدد دفاع از آرمان های مقدس اسلام و میهن هستند، اظهار کرد: یکی از این مفاخر و اسوه های استکبارستیزی میرزاکوچک خان جنگلی است که به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتی بر دین و شریعت را پایه گذاری کند. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره میرزا و نهضت جنگل گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» برگزار می شود. 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل بیان کرد: میرزاکوچک خان مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت، لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزین و اسوه ها مهم و ضروری است. 

لطیفی، با برشمردن محورهای مسابقه افزود: تولید اثر با موضوع اسطوره استکبار ستیزی، میرزا کوچک خان جنگلی محور اصلی این مسابقه می باشد. 

وی همچنین با برشمردن قالب های مسابقه تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب سرودن شعر، ساخت تیزر، کلیپ و نماهنگ، نگارش متن ادبی، خطاطی و نقاشی، پادکست صوتی، روایتگری، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، اینفوگرافی، نشریه مکتوب و الکترونیکی و اپلیکیشن برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند. 

به گفته مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، علاقه مندان آثار خود را می توانند از طریق پیامرسان های بله و شاد به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ارسال کنند. 

لطیفی، برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه های اتحادیه عنوان کرد و گفت: افراد به منظور همراهی در این هنرواره می بایست نسبت به اشتراک گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در اینستا با هشتگ #صدسالدراوجافتخار و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan58 اقدام کنند. 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان