[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رئیس کنگره سرداران و ۸ هزار شهید استان گیلان ظهر امروز در نخستین همایش افسران جنگ نرم در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه اظهار کرد: در طول تاریخ فضای مجازی و حقیقی وجود داشته و تنها ابزار آن تغییر کرده است. 

سرهنگ پاسدار غلام رضا ملک علی پور با بیان اینکه انسان های اهل جبهه سخت کوش و مبارز بودند و دلیل پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با رژیم بعثی وجود همین انسان ها بود، گفت: نسل سوم انقلاب باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیش ازپیش آشنا شود. 

رئیس کنگره سرداران و ۸ هزار شهید استان گیلان با اشاره به اینکه فتح الفتوح در فضای مجازی به سال ۹۸ برمی گردد، تصریح کرد: در جنگ در سنگر مجازی هم فرمانده هستیم و هم سرباز و عناوین ما با توجه به صحنه ها و تاکتیک های دشمن در فضای مجازی به کار می گیرد تغییر می کند. 

مسئول فضای مجازی سپاه قدس استان گیلان نیز در نخستین همایش افسران جنگ نرم در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه با بیان اینکه از سال ۲۰۰۲ به بعد آمریکا به هیچ کشوری حمله فیزیکی نکرده است، اظهار کرد: آمریکایی ها هم اکنون جنگ را در سنگر فضای مجازی دنبال می کنند. 

سجاد ستوده با اشاره به اینکه برای اقتصاد شکنده آمریکا حمله نظامی به صرفه و راه بردی نیست، تصریح کرد: فضای مجازی بستر تحقق آمریکایی های غیرآمریکایی است و یک فرد به واسطه تلفن همراه و فضای مجازی می تواند به جدیدترین تولیدات ساخته آمریکا دست یابد. 

به گزارش فارس، در نخستین همایش افسران جنگ نرم تعدادی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با حضور سرهنگ پاسدار غلام رضا ملک علی پور رئیس کنگره سرداران و ۸ هزار شهید استان گیلان و سجاد ستوده مسئول فضای مجازی سپاه قدس استان گیلان با اهدای لوح تقدیر و تندیس موردتجلیل قرار گرفتند. 

انتهای پیام /۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان