[ad_1]

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: درد دیار من پیدایش و رواج کوله بری است و درد مضاعف کشتار بی دلیل کوله بران و عدم پاسخگویی و پیگیری این کشتارهاست.

به گزارش ایسنا، بهزاد رحیمی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با ضمن تبریک روز دانشجو خطاب به رئیس جمهور گفت: سفر به استان کردستان را در اولویت سفرهای استانی قرار دهید تا از نزدیک با محرومیت های این استان آشنا شوید. وظیفه ما به گفته رهبر معظم انقلاب در میان مردم بودن و در کنار مردم ماندن است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم گفت: درد فقر، بیکاری، تورم، کمبود آب، کمبود فضای آموزشی و عدم پوشش و آنتن دهی میراث ناکارآمدی دولت قبل است. گذشته از آن باید از درد مردمی بگویم که مظهر وفاداری هستند. دولت قبل بر توسعه این دیار قفل محکمی زد که منتظر معجزه کلید باشیم اما نتیجه آن یأس و ناامیدی بود.

نماینده مردم بانه در مجلس در مورد کوله بری گفت: درد دیار من پیدایش و رواج کوله ری است و درد مضاعف کشتار بی دلیل کوله بران و عدم پاسخگویی و پیگیری این کشتارهاست. از طرف دیگر اما سهم ما از مدیریت کلان کشوری نادیده گرفته می شود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان