[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آرش جابری ظهر امروز در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر رشت در  ساختمان جلسات شورا با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای شهر رشت اظهار کرد: در دوره فعالیت شورای ششم رشت با تفکر احیا فوتسال شهرداری رشت مواجه هستیم که جای خرسندی دارد.

رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور با بیان اینکه تیم فوتسال شهرداری رشت یکی از تیم های توانمند در سطح کشور است، افزود: متاسفانه در دوران فعالیت شورای پنجم رشت بارها به واسطه جلوگیری از عدم انحلال تیم فوتسال شهرداری رشت با اعضای شورای گذشته این شهر گفت وگوهایی انجام دادیم اما متاسفانه اقدام تاثیرگذاری مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه پذیرفتن تیم داری توسط شورای ششم رشت در بخش فوتسال بسیار مایه خوشحالی است، افزود: به زودی رشت میزبان مسابقات فوتسال امیدهای کشور است و بنده با عزمی که در شورای رشت در این حوزه دیده ام امتیاز حضور در مسابقات لیگ دو فوتسال کشور را برای این تیم صادر می کنم.

رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم زهرابی و قایقران تصریح کرد: با تمام توان در سازمان لیگ فوتسال آماده همکاری با شورای ششم رشت هستیم و معتقدم هر اندازه شهرستان ها در این حوزه بدرخشند به نفع فوتسال کشور است.

جابری با اشاره به اینکه نباید نگاه های حمایتی فقط مختص به یک استان باشد، گفت: تیم فوتسال شهرداری رشت همواره جزو سه تیم برتر لیگ کشور بوده و ان شاالله با حمایت های شورای رشت از تیم فوتسال شهرداری رشت، باز هم از جایگاه فوتسال شهرداری این شهر به خوبی دفاع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با خیر مقدم به رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور و هیئت همراه اظهار کرد: شورای ششم و شهرداری رشت نسبت به ورزش اهتمام ویژه ای دارند و یکی از وظایف حوزه مدیریت شهری پرداختن به این مقوله است.

محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه شورای ششم رشت موافق سوق دادن ورزش در سطح محلات رشت است، افزود: از این بابت به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تاکیدات لازم انجام شده و معتقدیم در تمامی پارک های سطح رشت باید نسبت به ورزش همگانی نگاه حمایتی ویژه ای صورت بگیرد و باید در هر محله ای با توجه به علاقمندی ساکنین زیر ساخت های ورزشی مناسب در سطح پارک ها مهیا شود.

کارگرنیا به نگاه حمایتی اعضای شورای ششم رشت پیرامون رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال اشاره کرد و گفت: شورای ششم رشت در  روز چهارشنبه لایحه کمکی برای تیم فوتبال سپیدرود در صحن شورا بررسی می کند و خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت در مسابقات اخیر نتایج خوبی کسب کرده و امیدواریم مجددا شاهد حضور این تیم مردمی و پُرطرفدار در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت ها نسبت به تیم های فوتبال توسط فدراسیون چشمگیر نیست، تصریح کرد: چترحمایتی شهرداری پیرامون تیم های فوتبال و برخی از ورزش ها نسبت به برخی از فدراسیون های ورزشی و سازمان ورزش بیشتر است و اگر این حمایت ها توسط شهرداری رشت  انجام نشود یقینا با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه فدراسیون و هیئت های ورزشی باید چتر حمایتی شان را نسبت به تیم های شهرستانی افزایش دهند، افزود: شورای ششم رشت به تنهایی نمی تواند حامی ورزش باشد و باید از ظرفیت هایی از جمله صنایع نیز برای این مهم استفاده شود و این در حالی است که در استان گیلان هیچ کدام از صنایع، تیم های ورزشی را حمایت نمی کنند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه استان گیلان در ورزش فوتبال اسطوره های بزرگی دارد، بیان کرد: امیدواریم نگاه حمایتی فدراسیون فوتبال نسبت به تیم های فوتبال و فوتسال رشت و گیلان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان