[ad_1]

نمایندگان مردم رفسجان و انار به ضرورت تعامل مثبت و همدلی و همکاری تأکید کرد و گفت: متأسفانه این مهم در نطق ها و سخنان برخی همکاران مراعات نشده است.

به گزارش ایسنا، حسین جلالی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: بیش از یک سال و نیم از عمر مجلس یازدهم گذشته که باید عملکرد آن را مورد ارزیابی قرار داده و نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کرد. این مجلس مفتخر به عنوان انقلابی بوده و شاخصه هایی دارد که باید نصب العین نمایندگان قرار گیرد. یکی از مهم ترین وجوه انقلابی گری را مردمی بودن مسئولان و نمایندگان است و آنها نمی توانند خود را مردمی بنامند مگر اینکه آنها را چون نزدیکان خود دوست داشته و به آنها عشق بورزند و به معنای واقعی کلمه در غم و شادی آنها شریک باشند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: گرایش به معنویت، فسادستیزی و دوری از دنیاطلبی از دیگر شاخصه های انقلابی گری است. جایگاه نمایندگی میدان وسوسه ها و لغزش ها است و چه بسیار افرادی که در ابتدا با انگیزه مثبت وارد شدند اما در ادامه نتوانستند به عهد خود پایبند مانده و گرفتار در تغییر در رفتار و انحراف در باورها و انگیزه ها شدند. خوی اشرافی گری، امتیازخواهی و طعمه انگاشتن مسئولیت، بزنگاه هایی است که گاه انسان های نجیب و پارسا را نیز آلوده کرده و از راه و مرام انقلابی جدا می کند.

جلالی به ضرورت تعامل مثبت و همدلی و همکاری تأکید کرد و گفت: متأسفانه این مهم در نطق ها و سخنان برخی همکاران مراعات نشده است. امروز دولتی انقلابی و جهادی و اهل کار و تلاش بر سر کار است. دولتی که گوش شنوا برای شنیدن دارد و در مقابل منتقدان متواضع است.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه چند ماه قبل وضعیت کشور در زمینه های مختلف بسیار نگران کننده بود، گفت: چند ماه پیش ذخایر گندم و برخی کالاهای اساسی کشور رو به اتمام بود. گرانی نهاده های دامی، وضعیت دام و طیور را به مرحله هشدار و خطر رسانده و سیمان و فولاد روز به روز گران تر می شد، کرونا در کشور جولان می داد و هر روز قریب به ۷۰۰ داغ بر دل مردم می گذاشت که با پشتکار دولت نگرانی درباره ذخیره کالاهای اساسی برطرف شده و روند واکسیناسیون تسریع شد و میزان مرگ و میر کاهش یافت.

این عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به سفر رئیس جمهور و وزرا به استان های مختلف گفت: اینکه دشمنان قسم خورده نظام و دنباله های داخلی آنها از تحرکات دولت انقلابی عصبانی باشند، جای تعجب ندارد. تعجب از برخی دوستان است که جانب انصاف را رعایت نکرده و با سخنان نیشدار و تحلیل های مغرضانه و حاشیه سازی، آب در آسیاب دشمن می ریزند.

جلالی افزود: عدم هماهنگی با برخی نمایندگان در عزل و نصب مدیران استان ها و شهرستان ها و یا عدم تخصیص بودجه مورد نظر نمایندگان در طرح های عمرانی نباید باعث شود از دایره انصاف خارج شده و با سیاه نمایی و بزرگ کردن نقص ها، برای رسانه های معاند خوراک تهیه کرده و یا با مچ گیری از ابزارهای تحقیق و تفحص، سر راه دولت سنگ اندازی کنیم البته این به آن معنا نیست که نمایندگان از وظیفه نظارتی خود جهت حل مشکلات در حوزه های انتخابیه دست بردارند.

با این حال نماینده رفسنجان و انار در مجلس در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش از تعیین نشدن تکلیف استاندار کرمان انتقاد کرد و گفت: وزارت کشور باید به این خواست عمومی مردم کرمان توجه کند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : حسین جلالی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان