[ad_1]

نماینده مردم فومن در مجلس گفت: سه ماه از عملکرد دولت می گذرد اما هنوز بسیاری از مدیران فاسد دولت یازدهم و دوازدهم در بدنه دولت حضور داشته و به فساد خود در سطوح مختلف ادامه می دهند.

به گزارش ایسنا، خلیل بهروزی فر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از اقدامات به موقع دولت انقلابی، مردمی، دلسوز و تحول گرای آقای رئیسی در رابطه با واکسیناسیون و مبارزه با مفسدان اقتصادی که با حمایت قوه قضائیه در خصوص مسدود کردن حساب های تعدادی از اخلالگران بازار سرمایه و ارز تشکر و قدردانی می کنم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می رود تا ریشه کن کردن مفسدان اقتصادی، دلالان و زالوصفتان  این برخورد جدی ادامه یابد تا حقی از حقوق مردم تضییع نشود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: سه ماه از عملکرد دولت می گذرد اما هنوز بسیاری از مدیران فاسد، بی تدبیر و ناکارآمد دولت یازدهم و دوازدهم در بدنه دولت حضور داشته و به فساد، بی تدبیری و کارشکنی خود در سطوح مختلف ادامه می دهند، عده ای هم در حال نفوذ در بدنه دولت انقلابی هستند، زمان به سرعت می گذرد و فرصتی باقی نمی ماند لذا تقاضا دارم دستور فرمایید تحول مدیریتی با شایستگی های دولت سیزدهم به سرعت و با دقت انجام شود.

بهروزی فر در پایان در رابطه با ضرورت اجرای طرح رتبه بندی معلمان و ساماندهی قیمت کالاهای اساسی و جلوگیری از تورم افسارگسیخته تذکراتی به دولت داد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : خلیل بهروزی فر

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان