[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار سید ضیاءالدین حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش دیدار و با بیان تجربه های خود در زمینه محرومیت زدایی به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

سردار حزنی در این دیدار با تقدیر از تلاش ارتش و یادآوری تلاش های سپاه پاسداران با تاکید به تداوم همکاری و هماهنگی این دو نهاد نظامی کشور در زمینه محرومیت زدایی، اظهار کرد: کمک به دولت و خدمت به مردم و اثبات کارآمدی نظام در مناطق محروم و حل مشکلات مردم محروم از مهم ترین اهدافی است که ما دنبال می کنیم. 

سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی ارتش نیز با تاکید بر تداوم همکاری ها و ادامه این مسیر تا زدودن غبار محرومیت از کشور گفت: ارتش همواره در همه حوزه ها کنار مردم بوده و نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش برای ایجاد امنیت پایدار در کشور جان فشانی کرده اند. 

وی خدمت به مردم را فرصتی مغتنم دانست و افزود: امروز بزرگترین افتخار زندگیم این است که به عنوان سرباز نظام و رهبری فرصت خدمت کردن به مردم سرافراز ایران اسلامی را داشته ام. 

رحمانی و سردار حزنی این دیدار را بسیار ارزشمند دانستند و اظهاری امیدواری کردند به زودی مشکلات و محرومیت ها در مناطق مختلف کشور با عزم راسخ تمامی نهادها برطرف شود. 

به گزارش فارس، طی سال های اخیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی کل سپاه به جهت محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار کشور اقدامات بسیار قابل ملاحظه ای داشته است. 

همچنین قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در جهت افزایش برخورداری مناطق محروم به ویزه در حوزه سلامت، اقدامات درخور و مردمی را از خود در دوران کرونا برجای گذاشته است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان