[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صالح جوکار عصر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون داخلی مجلس با استاندار گیلان با بیان اینکه برای هر استانی یک نقشه راهی تعبیه شده که به آن عمل نمی شود و مدیران بر اساس امیال خود فعالیت دارند، گفت: باید با توجه به ظرفیت های هر استان فعالیت کنیم به طور مثال کشاورزی و گردشگری جایگاه ویژه ای در گیلان دارد که باید به آن توجه شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه نیازمند مدیریت یکپارچه شهری هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر در شهرها و روستاهای ما متولی مشخصی وجود ندارد و دستگاه های مختلف نیز با هم موازی کاری دارند و در اکثر مواقع نیز هماهنگ نیستند.

وی افزود: استان گیلان بیشتر از هر چیزی درگیر عدم مشخص بودن متولی در امور مختلف است به طور مثال لایروبی رودخانه ها وظیفه آب منطقه ای بوده و اگر محیط زیست مانع این کار شود کارهای مربوط به این امر روی زمین می ماند.

نماینده مردم یزد در مجلس مهمترین موضوع در بحث پسماند را بازیافت دانست و تصریح کرد: وضعیت فعلی بازیافت زباله تر و خشک مناسب نیست و اگر شهرداری توانایی انجام این کار را ندارد باید آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی با اشاره به زمین های فاقد سند مالکیت، اظهار کرد: در حال حاضر قانونی در این خصوص در مجلس تصویب شده اما اگر این قانون ایراد دارد و نمی تواند مشکلات مربوط به موضوع را حل کند باید اصلاحیه نسبت به آن داده شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان