[ad_1]

سیدجلیل میر عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش، اظهار کرد: ویژه برنامه های «از مسأله شناسی تا معرفت شناسی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ها به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، افزود: بهره گیری از تمام فرصت ها در مرکز استان و مراکز فرهنگی هنری و همچنین همراه سازی دستگاه های فعال این حوزه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اهداف این برنامه، گفت: تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و جستجوگری در میان مخاطبان و تشویق و حمایت از پژوهش گران از مهم ترین اهداف این برنامه ها است.

وی اظهار کرد: فعالیت های پژوهش محور از اولویت های کانون پرورش فکری است و هفته پژوهش فرصتی برای مرور فعالیت های پیشین و ترسیم چشم انداز برنامه های مجموعه در این حوزه محسوب می شود.

میر عظیمی برگزاری نشست های آموزشی با حضور پژوهش گران و صاحب نظران این عرصه و همراه سازی کودکان، نوجوانان و خانواده ها را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از مربیان و اعضای پژوهش گر، برگزاری کارگاه های تخصصی در فضای مجازی از دیگر برنامه عنوان و اضافه کرد: بازدید مربیان و اعضا از مراکز علمی تحقیقی و اجرای فعالیت های پژوهشی مربیان در کارگاه های عمومی برخط نیز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به روند فعالیت های پژوهشی کانون گیلان اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر فعالیت های پژوهش محور در مراکز فرهنگی هنری، بیش از ۳۰ اثر پژوهشی مربیان و اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه «اقدام پژوهی»، «پایان نامه»، «تحلیل محتوا»، «مقاله و جستار» به دبیرخانه استانی رسید و پس از داوری، هفت اثر مربیان و ۹ اثر پژوهشی اعضا برای رقابت با آثار پژوهشی پژوهش گران کانون کشور به تهران ارسال شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان