[ad_1]

ایسنا/کرمان سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر گام دوم انقلاب محکم برداشته شود، آنگاه جهان می تواند درباره کارآمدی تئوری ولایت فقیه و هنر ملت ایران قضاوت کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف پیش از ظهر امروز ۱۸ آذرماه در گردهمایی رزمندگان فرهنگی تبلیغی دفاع مقدس استان کرمان گفت: می توان تاریخ کرمان و لشکر ثارالله به قبل و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی تقسیم بندی کرد.

وی با بیان اینکه افکار عمومی، پاسداران سپاه ثارالله، مردم و نخبگان کرمانی را متفاوت تر از بقیه می بینند، تصریح کرد: مزار سردار دلها جزو مرقدهای پر زوار در آینده خواهد بود و ما در ترویج مکتب شهید سلیمانی مسئولیت داریم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جنگ نرم سخن به میان آورد و گفت: دشمن با ابزارهای حرفه ای و کارشناسان ورزیده تلاش می کند همه داشته ها و دستاوردهای ما را زیر سوال ببرد و ما را از انقلاب ناامید و امید را از جامعه ما بگیرد و اگر دیر بجنبیم جریان دشمن می تواند به سرعت روی افکار عمومی تاثیر بگذارد.

وی بیان کرد: جمعیت زیادی از مردم از در دوران دفاع مقدس و مبارزه با گروهک ها، دوران سازندگی کشور و ... اطلاع ندارند و ما نتوانستیم تصویر واقعی از دوران پهلوی به جامعه نشان دهیم.

شریف با اشاره به اقدامات و خدماتی که در همه مناطق کشور صورت گرفته، تصریح کرد: نظام در طول چهل سال در حوزه های علمی پیشرفت های زیادی داشته است.

وی عملکرد ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس را از جمله همت های مردم کرمان در دفاع از تمامیت ارضی کشور دانست و در ادامه یکی از ثمرات جهاد تبیینی در مقابله با روند دشمن که ما را از انقلاب ناامید می کند، دانست و اظهار کرد: وظیفه ما این است که در جهاد تبیینی همه دستاوردهای انقلاب را به جامعه تبیین کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر گام دوم انقلاب محکم برداشته شود، آنگاه جهان می تواند درباره کارآمدی تئوری ولایت فقیه و هنر ملت ایران قصاوت کند.

وی با بیان اینکه اخیرا یک آمریکایی علت به شهادت رساندن قاسم سلیمانی را برای قطع حلقه واسطه بین مردم با حکمرانی و حکومت اعلام کرد و افزود: این مطلب نشان دهنده قدرت نرم افزاری و جایگاه حاج قاسم سلیمانی است.

شریف افزود: خون سردار دل ها انرژی ویژه و توان جدیدی به امت اسلامی داد؛ صهیونیست ها می دانند که چه مصیبی بر سر آنها آمده است و در ۷۰ سال گذشته هیچوقت در معرض این تهدیدات نبوده و در معرض فروپاشی است و دیگر فلسطینی ها، سوری ها و لبنانی های امروز مردمان دیروز نیستند.

وی ادامه داد: شهید عالیقدر ما اسطوره ای به تمام معنا و الگویی تمام عیار برای نسل امروز و فردای بشریت است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: خاطرات و بیان اندیشه حاج قاسم سلیمانی می تواند الگوسازی جامعه را در پی داشته باشد.

شریف در پایان از تواضع سردار سلیمانی سخن به میان آورد و گفت: ایشان به بنده می گفت تلویزیون به من نپردازد و کاری را که سپاه انجام داده بود اما به من می گفت بگو این کار را یک دستگاه دیگر انجام داده است؛ الان با مجموعه هایی مواجه هستیم که کار دیگران را به اسم خود تمام می کنند و مکتب حاج قاسم خیلی فراتر از اینها است.

اسلحه رزمندگان فرهنگی؛ دوربین، کاغذ و قلم بود

محمدرضا علیزاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این همایش گفت: رزمندگان فرهنگی و تبلیغی در دوران دفاع مقدس در قالب عکس، نوشته و ... نقش موثری داشتند و ارزش کار این بزرگواران اگر بیشتر از رزمندگان نظامی نبوده کمتر هم نیست.

وی، اسلحه رزمندگان فرهنگی تبلیغی در دوران دفاع مقدس را دوربین، کاغذ و قلم دانست و افزود: امروز راویان دفاع مقدس هستید و انتقال وقایع آن دوران به نسل های بعدی مهم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با یادآوری کارهایی که فرهنگیان در اولین سالگرد شهادت سردار دل ها انجام داده است، ادامه داد: امروز هم جبهه دیگری پیش روی ماست و آن ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

انتهای پیام 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان