[ad_1]

نماز جمعه این هفته تهران، ۱۹ آذرماه در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت آیت الله صدیقی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درب های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به تقارن ۱۹ آذر ماه با میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: به همین منظور نماز جمعه این هفته تهران میزبان جامعه پرستاری خواهد بود و ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کادر درمان از حضورشان در برنامه و ایستگاه سلامت استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) نمایشگاه عکس، تصویر و پوستر و نماهنگ هایی با موضوع شخصیت این بانوی بزرگوار در نمازجمعه این هفته تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام علی نوری در ادامه گفت: نمازگزاران می توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عنوان کرد: نخستین سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تهران آقای ثقفی نماینده جامعه پرستاری است که با موضوع مطالبات پرستاران به ایراد سخنرانی می پردازد. دومین سخنران پیش از خطبه ها نیز آقای سید علی یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود که در موضوع روشنگری و تبیین طرح صیانت فضای مجازی در پاسخ به صحبت های هفته گذشته زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت که مطالبه ای در مورد این طرح از نمایندگان مجلس داشتند، سخنرانی می کند.

وی بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) از مداحی مداح اهل بیت حمید رمضان پور پیش از اذان ظهر استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام علی نوری با اشاره به برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در نماز جمعه تهران گفت: طبق روال هفته های گذشته فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله برنامه ها و فعالیت های گوناگون در حوزه کتاب، پادکست، کلیپ های تصویری، مسابقات و فعالیت های فرهنگی میزبان نمازگزاران است و همچنین مهد آدینه نیز برای ارائه خدمات به خانواده های نمازگزار در مصلا برقرار خواهد بود.

نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیئت آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می شود.
 

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان