به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، صبح امروز جلسه بررسی و هماهنگی جذب سرمایه گذار جهت توسعه طرح های گردشگری و عمرانی در سطح شهرستان با حضور مسؤولین شهرستان، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر لنگزود با جمعی از کارشناسان شهرداری و سرمایه گذاران بخش خصوصی در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار شد.




رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: در جلسه امروز تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی شرکت داشتند که درباره وضعیت شهرستان و ظرفیت های لنگرود در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر شد.




حجت الاسلام والمسلمین محسن فداکار با بیان اینکه قرارگاه سازندگی بقیه الله برای سرمایه گذاری در این شهرستان اعلام آمادگی کرده است، گفت: تالاب کیاکلایه، پارک فجر لنگرود، رودخانه، پل روگذر میدان شهید املاکی، کانال و خیابان آزموده و غیره از جمله مواردی بود که به عنوان ظرفیت های شهرستان جهت سرمایه گذاری به قرارگاه بقیه الله پیشنهاد شد که از این مناطق نیز کارشناسان قرارگاه بازدید میدانی کردند.




وی با بیان اینکه تالاب و رودخانه لنگرود مورد توجه قرارگاه بقیه الله برای سرمایه گذاری قرار گرفت، تصریح کرد: طبق هماهنگی های انجام شده مقرر شد تا قرارگاه سازندگی بقیه الله طرح های پیشنهادی خود را برای تالاب، ساخت هتل پنج ستاره و رودخانه لنگرود به شهرداری ارایه دهد و بعد از بررسی ها و نظرات کارشناسی این طرح ها انجام شود.




رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه لنگرود، شهر ظرفیت ها است، افزود: به عقیده کارشناسان، تالاب و رودخانه لنگرود دارای ظرفیت های گردشگری و پتانسیل بالایی هستند که در صورت اجرای پروژه های خوب شاهد رونق گردشگری و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد شد.






انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان