[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی صبح پنجشنبه در بازدید از تالار مرکزی نیمه کاره ساری با بیان اینکه هیچ پروژه جدیدی را تا قبل از تکمیل طرح های ناتمام فرهنگی شروع نمی کنیم، گفت: برای تکمیل تالار مرکزی ساری و کتابخانه مرکزی آن حمایت می شود.

وی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی اعتبار داده می شود، افزود: برای این کتابخانه و تالار مرکزی ساری اعتبار گذاشته می شود و اعتبار این طرح ها از هر محلی باید تأمین شود.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز گفت: تالار مرکزی با پیشرفت ۹۰ درصدی از طرح های مهم فرهنگی استان به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پروژه از ۱۵ سال قبل شروع شده است، گفت: این طرح دارای سالن های متعددی است و می توان در آن به اجرای برنامه های مختلف پرداخت.

آروز ولی پور مدیرکل کتابخانه های مازندران نیز با بیان اینکه ساخت کتابخانه مرکزی از ساال ۹۰ شروع شده است، افزود: با گذشته ۱۰ طرح دارای پیشرفت ۶۰ درصدی است.

وی با بیان اینکه پنج سال پیش ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کتابخانه تخصیص داده شد، گفت: هنوز مشخص نشده که چقدر برای پروژه کتابخانه مرکزی اعتبار تزریق شده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان