[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی بهدادی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توقف ساخت یک هتل در ییلاق «الله برکان» شهرستان ماسال، اظهار کرد: این اقدام برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه با حکم دستگاه قضائی انجام شد.

بهدادی با بیان اینکه بر اساس موافقت نامه محیط زیست برای ساخت بنا در مناطق ییلاقی، مالک تنها در ۵۰ درصد زمین می تواند ساخت و ساز انجام دهد، افزود: این در حالی است که مالک این هتل برای ساخت بنا حدود ۸۶ درصد زمین را اشغال کرده بود.

وی با اشاره به اینکه مقرر بود این هتل یک طبقه و روی پارکینگ ساخته شود، ادامه داد: باز مالک علاوه بر اینکه پارکینگ را حذف و تبدیل به یک واحد کرده بود یک طبقه دیگر نیز روی طبقه اول ساخته و به جای هتل یک طبقه در حال ساخت هتل سه طبقه بود.

دادستان ماسال با بیان اینکه زمین های این منطقه رانشی است و توان نگهداری این ساختمان را ندارد، گفت: به مالک یک هفته فرصت داده شد تا بنا را تخریب کند در غیر این صورت این هتل با دستور قوه قضائیه تخریب می شود.

وی افزود: حق تعقیب تمامی عواملی که در صدور مجوز غیرقانونی مداخله کرده اند و آن دسته از ادارت و سازمان ها که ترک فعل کرده اند برای این دادستانی محفوظ است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان