[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا امام پناهی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان رشت با تأکید بر توجه به اجرای دقیق طرح هوشمند مدیریت کرونا، اظهار کرد: در قالب این طرح به افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند خدمات ارائه نمی شود.

سرپرست فرمانداری رشت به ضرورت نظارت بر اجرای طرح نسخه الکترونیک در سطح داروخانه ها، مطب پزشکان، درمانگاه ها اشاره کرد و گفت: در اولین فرصت جلسه هماهنگی جهت اجرای دقیق این طرح ملی در فرمانداری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش آمارهای بستری کرونایی در شهرستان رشت، اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۴ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری و بیش از چهار هزار فوتی داشته ایم.

امام پناهی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۸ درصد دُز نخست و بیش از ۸۱ درصد دُز دوم را تزریق کرده اند، تصریح کرد: ۶ درصد جمعیت شهرستان رشت دُز سوم را تزریق کرده اند.

وی با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا و شناسایی آن در کشور، افزود: افرادی که واکسن دریافت نکرده اند می توانند به عنوان ناقلان این ویروس عمل کنند لذا از همه ۷۷ هزار شهروند رشتی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند درخواست می شود با مراجعه به ۱۸۵ پایگاه واکسیناسیون واکسن کرونا را تزریق کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان