[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مشکلات شهر رشت زیر سرسبزی و بی تدبیری برخی مسئولان پنهان شده است، اظهار کرد: متأسفانه این موضوع سبب شده امروز شهر اولین ها در بسیاری از مسائل عقب ماندگی دارد و به نوعی از آخر، اول است .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ترک فعل های ادامه دار مدیران یکی دیگر از عوامل نابسامانی شهری است، تصریح کرد: از زمان شروع به کار شورای ششم، چندین مورد ترک فعل مدیران شهرداری رشت داشتیم که به نهادهای مربوطه گزارش شد.

وی به برگزاری جلسات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای رفع مشکلات صنفی خبرنگاران اشاره و بیان کرد: پیش نویس تفاهم نامه سه جانبه بین شورا، شهرداری و بسیج رسانه برای پیگیری مشکلات خبرنگاران نوشته می شود.

کارگرنیا افزود: گوش کردن به مشکلات مردم دل بزرگی می خواهد و از زمان شروع به کار، همواره درب اتاق خود را به روی مردم باز گذاشته و در هر ساعتی پاسخگوی آنها هستم.

وی با بیان اینکه این شورا قول هایی به مردم داده و نمی تواند نسبت به خواسته مردم بی تفاوت باشد، گفت: اجرای طرح ها باید در زندگی مردم محسوس باشد و شورا به دنبال تحقق این هدف است و ثبات مدیریتی در شهرداری باید منجر به توسعه شهر شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان