[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه تقلب رمز اغتشاش دشمنان در سال ۸۸ بود، بیان کرد: دشمنان در طول هشت ماه فتنه از هیچ کاری دریغ نکرده و بارها اخبار دروغ منتشر کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات هنجارشکنانه فتنه گران در عاشورای ۸۸، گفت: فتنه گران با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی به عزاداران حسینی (ع) حمله و صبر مردم مؤمن ایران را لبریز کردند.

وی افزود: مردم انقلابی ایران در طول هشت ماه فتنه سختی های زیادی کشیدند و خون دل خوردند اما هتک حرمت به اهل بیت (ع) را تاب نیاوردند و سرانجام در ۹ دی به صورت خودجوش و بدون هیچ تبلیغاتی به خیابان ها آمدند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ویژگی قیام ۹ دی، تصریح کرد: یکی از ویژگی های این تجمع مردمی این بود که تنها به رهبری توجه داشتند و در دستان آنها تنها عکس رهبری و حضرت امام دیده می شد.

وی ادامه داد: حضور مردم در اجتماع ۹ دی بصیرت آنها را به دشمنان نشان داد و با توجه به ابعاد این فتنه، تنها حضور میدانی مردم می توانست این توطئه و خیانت را خنثی کند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه استکبار حامی فتنه گران بود، بیان کرد: دشمنان امید داشتند انقلاب مخملی در ایران نیز مانند سایر کشورها جواب دهد و نظام ولایی را سرنگون کنند اما با همت مردم، خودشان سرنگون شدند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه میثاق با ولایت راه نجات است، عنوان کرد: ولی فقیه ما تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان است و اجتماع مردم در ۹ دی پیام همراهی با ولایت دارد و مردم تا آخرین قطره خون خود پای ولایت ایستاده اند.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: تلاش دشمن در رسانه های معاند و فضای مجازی که از آمریکا هدایت می شود این است که مردم را از ولایت جدا کند اما به فضل خدا موفق نمی شوند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان