[ad_1]

ایسنا/زنجان مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه گفت: مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ بیرون آمدند تا از رهبر معظم انقلاب اسلامی و انقلاب خود پشتیبانی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی ظهر امروز (۹ دی ماه) در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مردم تا آخر پای رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ایستاده اند، اظهار کرد: به فضل خدا و با دیانت و هوشیاری ملت، با تلاش جامعه روحانیت در سال ۴۲ جرقه انقلاب زده شد و در سال ۵۷ با عزت به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر اینکه اسلام مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: اگر اسلام نبود، انقلاب به پیروزی نمی رسید و می توان گفت که رکن و شالوده اصلی انقلاب، اسلام است؛ دیگر رکن انقلاب، ملت وفادار و متدین است که تحت عنایات اسلام، مردم به پا خواستند و به میدان آمدند. ملت ایران اسلامی همه در انقلاب سهیم بوده و در تحقق آن حضور داشتند و موزه عبرت در تهران نشان می دهد که از همه اقشار در این مکان دستگیر شدند. تا مردم در صحنه نباشند و از انقلاب پشتیبانی نکنند، انقلاب دچار مشکل می شود.

این مسئول، رکن دیگر انقلاب را وجود رهبری حکیمانه امام راحل دانست و ادامه داد: اگر جایگاه امام کوچک ترین خدشه ای را در انقلاب ببیند، انقلاب به پیروزی نمی رسد، بلکه امام باید در کمال عزت قرار داشته و حرکت انقلاب را پیش ببرد. امام (ره) هیچ اضطرابی در مسیر انقلاب نداشت و تا زمانی که این سه رکن در کنار یکدیگر باشد، نیازی به نگرانی برای آینده انقلاب نیست.

رضایی یادآور شد: اگر قواره اصلی جامعه، اسلام باشد و مردم به قواعد اسلامی عمل کنند و حضور مردم در جامعه پررنگ باشد و در صحنه های مختلف ملت میدان داری کند و امام و مولا نیز هدایت جامعه را بر عهده داشته باشد، نگرانی برای آینده انقلاب وجود ندارد. دشمن بارها وارد صحنه شد تا جلوی میدان داری ایران اسلامی را در کشورهای مختلف بگیرد، نقشه ها کشید و جنگ را بر ایران تحمیل کرد ولی ایران توانست با عزت در جنگ حضور یابد و در همان زمان، انقلاب خود را صادر کند و حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پس از جنگ، دشمن نقشه های بسیاری کشید تا جلوه اسلام در جهان را کم رنگ، گناه و فساد را ترویج و در دولت ها نفوذ کند که متاسفانه این اتفاق افتاد و با نفوذی که پیش آمد، برخی سیاست های ضدفرهنگ و اسلام اتخاذ شد. همچنین آنان سعی داشتند که بین مردم و نظام و رهبر جدایی بیندازند. وقتی مردم در صحنه انتخابات حضور دارند، سیلی محکمی را بر صورت دشمن می زنند که تا مدت ها اثر آن باقی است؛ دشمنان در این شرایط سعی می کنند در بستر انتخابات بین ملت و رهبری فاصله بیندازند و در کشورهایی مثل اوکراین و گرجستان نیز موفق بودند، به طوری که تفکر غربی با انقلاب رنگی در جامعه نهادینه شد.

۹ دی تجلی حمایت مردم از انقلاب و رهبر فرزانه بود

وی با بیان اینکه دشمن تصور کرد که ایران نیز کشوری مانند اوکراین و گرجستان است، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال ۸۸ به دنبال ایجاد انقلاب رنگی بودند و اگر موفق می شدند، اتفاقی می افتاد که قابل جبران نبود و در کشور از این فتنه ها زیاد اتفاق افتاده است و برای تحلیل این فتنه ها باید به حواشی آن نیز توجه داشت. برای بررسی فتنه سال ۸۸ باید به ۱۰ سال قبل یعنی سال ۷۸ بازگردیم. در آن ایام یکی از نشریات با انتشار مطلبی، اسرار نظام را فاش کرد و روزنامه توقیف و فتنه از این اتفاق آغاز شد و پس از آن رخدادهای بعدی را شاهد بودیم.

این مسئول با بیان اینکه اگر قرار باشد انقلاب لطمه ببیند، متاسفانه دشمن یک بُعد اتفاق را از جانب روحانیت در نظر می گیرد، گفت: روحانیت پیشتاز وفاداری به نظام و انقلاب بوده و آن را در همه صحنه ها اثبات کرده است. در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ قیامتی در ایران بر پا شد و با وجود اینکه در صدا و سیما تبلیغاتی انجام نشده بود، مردم احساس تکلیف کرده و به میدان آمدند چون آنان خود صاحبان انقلاب هستند.

رضایی، سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه و تشکیل کمیته صیانت از آرا در وزارت کشور را عامل آغاز فتنه در انتخابات سال ۸۸ عنوان و اظهار کرد: تشکیل این کمیته یعنی اینکه اعتمادی به وزارت کشور وجود ندارد. سناریو تقلب در انتخابات از مدت ها قبل از برگزاری انتخابات کلید خورده و این سناریو توسط افراد سرشناس و از مدت ها قبل از انتخابات با معرفی پیروز انتخابات آغاز شده بود. در آن زمان تبریکات به کاندیدای ریاست جمهوری پیش از شمارش آرای صندوق ها انجام شد و این افراد در واکنش به سؤال خبرنگاران که اگر نتیجه جز این باشد، گفته شد محال است و آنگاه باید مردم به خیابان بریزند.

وی با اشاره به اینکه مردم ۹ دی به میدان آمدند تا بگویند همچون یاران امام حسین (ع) تا جان در بدن دارند، پشتیبان ولایت و ارزش های انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: این انقلاب یاران وفاداری دارد که تا پای جان برای این نظام تلاش می کنند که یکی از این افراد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان