[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان با قدردانی از حضور پرشور مردم در بزرگداشت حماسه ۹ دی و با اشاره به تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: دستگاه های متولی برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم هم افزایی و همکاری داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به اُمیکرون در کشور و شناسایی مواردی از این سویه در استان های همجوار، گفت: با آگاهی بخشی به جامعه و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، از ورود، ابتلاء و گسترش آن جلوگیری به عمل کنیم.

وی همچنین در ادامه با ضرورت رصد و پایش مستمر مرزها و انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه تأکید کرد و افزود: در اماکن سرپوشیده و اجتماعات نیز باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی با جدیت بیشتری انجام شود.

عباسی با بیان اینکه واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس همچون دیگر رانندگان شبکه حمل و نقلی الزامی است، گفت: لازم است در این خصوص اطلاع رسانی کافی صورت گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه هیچ گونه کمبود و گرانی اقلام دارویی در استان وجود ندارد، بر لزوم فعالیت مستمر تیم های نظارتی و برخورد با متخلفان تاکید کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان