به گزارش سایت خبری لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در جلسه شورای اداری لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه اساس همه مشکلات که فتنه ها در این شرایط خودشان می دهند مسیله عدم وحدت و انسجام در جامعه است، اظهار کرد: یکی از دلائل عدم وحدت جامعه ، عدم وجود وحدت بین مسوولین است که مشکلاتی وجود دارد و دامن جامعه را نیز می گیرد و معبری برای ایجاد فتنه و مشکل ایجاد می شود.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه فرقه سازی ها توان کشور را می گیرد، گفت: بلایی که فتنه ۸۸ بر سر کشور آورد بسیار زیاد است که آثارش هنوز هم باقی است و فتنه هشت ماهه هنوزم هم گریبان ملت را گرفته است و علی رغم همه هشدارهای رهبری، برخی تلاش می کنند تا در بین مردم شکاف و اختلاف ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه رهبری سردار سلیمانی را یک فرد مکتب ساز معرفی کرده، افزود: آنچه سردار سلیمانی را بزرگ و تبدیل به شاخص کرد نگاه این شهید به جامعه بود که مردم و جامعه را نباید دسته بندی و جناح بندی کرد.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه همه باید حول محور ولایت جمع شوند، تصریح کرد: نیاز امروز جامعه ما نیز حرکت در مسیر ولایت است و اگر غیر این عمل کنیم موجب ضرر خواهیم شد و جدال جناح ها نباید موجب تضعیف انقلاب و علیه مردم باشد که در این صورت بیگانه نیز سواستفاده خواهد کرد.

نقوی با بیان اینکه شهرستان لنگرود همه زمینه ها و ظرفیت ها برای رسیدن به شرایط مطلوب را دارد، گفت: مدیریت جامع و کارشناسی شده همه مسائل، نیاز امروز استان و شهرستان لنگرود است و در همین شهرستان برخی شرکت ها به خاطر یک مشکل کوچک و جزیی چندین سال است که بیکار است و دستگاه ها سال ها بی کار مانده است.

وی با بیان اینکه ما مخالف اعتماد به دشمن هستیم و نگاهی که امضای دشمن را تضمین بداند نگاه سطحی است نه کارشناسی، افزود: نگاه سطحی و اعتماد دشمن این بلای امروز را بر سر جامعه آورده است و باید به همه مسایل نگاه کارشناسی داشت نه اینکه نگاهی از روی نگاه حزبی و جناحی داشته باشیم.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه ظرفیت شهرستان لنگرود فقط کوه و دریا نیست، گفت: این شهرستان دارای ظرفیت بزرگی از نظر نیروی انسانی است که افراد بسیاری در همین استان و خارج از استان در. حال مدیریت و خدمت هستند و همچنین ظرفیت های انسانی که کمتر به آن توجه شد و نیاز است از آنان نیز کمک. گرفت تا بتوان خدمت بیشتری به مردم شهرستان کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان