به گزارش سایت خبری لنگرخبر، محمدرضا جلالی امروز در جلسه شورای اداری لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه ان شالله امانت دار خوبی برای این مسوولیت در شهرستان لنگرود باشم، اظهار کرد: مردم گیلان در دوران فتنه ۸۸ یک روز زودتر در هشت دی وارد میدان شدند و دفاع خود از انقلاب و ولایت را اعلام کردند.



سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه ایجاد امید و تصویری روشن از آینده مطمئن یکی از اهداف است، گفت: انتخاب درست موجب ایجاد فرصت مناسب می کند و انتخاب مردم در انتخابات برای انتخاب رئیسی را به فال نیک می گیریم و باید افراد متعهد به آرمان های انقلاب و جوانان مستعد را در اولویت برای بهره گیری از خدمت به مردم استفاده کنیم.



وی با بیان اینکه جامعه با فشارهای مختلف داخلی و خارجی روبرو است، افزود: مدل هایی که در چهار دهه گذشته توسط دولت ها ارائه شده نتوانسته آنان چنان که باید، موجب رفع مشکلات شود و رسانه های بیگانه نیز با بزرگ نمایی از مشکلات کوچک، ذهن مردم را نسبت به انقلاب و آرمان ها کمرنگ کرده است.



سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه مسوولین لنگرود باید عالم، باهوش، باسواد، آرام باشند و علاوه بر شنیدن مشکلات مردم برای رفع مشکلات نیز تلاش کند، گفت: نیاز است که مردم باور کنند که مسوولینی که در راس کار هستند بر مشکلات آگاه هستند و مردم نیز اثر حضور مسوولین در صندلی مدیریت را در زندگی خود ببینند.



جلالی با بیان اینکه حل مشکلات و توجه مسوولین به مردم، آنان را به انقلاب دلگرم می کند، تصریح کرد: همه ما مدیون انقلاب هستیم و مردم از انقلاب طلبکاری ندارند و در چهل سال گذشته همواره تلاش کردیم تا مردم را نسبت به انقلاب امیدوار کنیم و امروز باید به صورت میدانی و کار جهادی و حل مشکلات مردم را بیشتر از گذشته به انقلاب و آرمان ها دلگرم کنیم و با تدبیر، مجاهدت، گذشت و ایثار ارزش های انقلاب را احیا کنیم.



وی با بیان اینکه در خیلی از زمینه ها از ظرفیت های مردم استفاده نکردیم، گفت: برای گذر از شرایط بحرانی، از اندک سالاری به مردم سالاری نیاز داریم نگاه و اندیشه مان را تغییر دهیم و اگر چنین شود با خلاقیت و کار می توان مشکلات را حل کرد تا مردم آرامش بگیرند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان