میز کار مدیر باید در وسط میدان باشد

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۲:۰۴ چاپ کد خبر: 144863
به گزارش سایت خبری لنگرخبر، حسین مصطفی پور امروز در جلسه شورای اداری لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه مردم هر زمان که احساس کردند که انقلاب و مکتبشان در خطر است وارد میدان شده اند، اظهار کرد: دولت سیزدهم با رای قاطع مردم روی کار امد و مردم به شعارهای انتخاباتی دولت رئیسی دل بسته اند.

وی با بیان اینکه زمان برای از دست دادن نداریم، گفت: مشکلات مردم بسیار زیاد است و کسی نباید میزی را اشغال کند و نتواند جوابگوی نیازهای مردم باشد و میز کار مدیر باید در وسط میدان باشد تا مشکلات را دیده و با سنجیدن همه عوامل گره از مشکلات مردم باز کند.



سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز فاصله بین مسوولین و مردم است و مردم برخی از مسوولین را از خود ندانستند، افزود: لنگرود سرتاسر دارای استعداد فراوان از نظر منابع خدادادی و نیروی انسانی پراستعداد است که باید نیروی جوان و با استعداد شناسایی و از قدرت آنان به نفع مردم استفاده شود.



به گزارش لنگرخبر، در پایان مراسم از زحمات هادی جعفرزاده فهیم تکریم و محمدرضا جلالی به عنوان سرپرست فرمانداری لنگرود منصوب شد.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان