[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان رشت با اشاره به شیوع سویه جدید امیکرون، اظهار کرد: شهروندان باید تزریق دُز سوم را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه از امروز پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون به تدریج بازگشایی می شود، گفت: این کار برای سهولت در دسترسی به مراکز واکسیناسیون و تسریع در تزریق دُز سوم انجام می شود.

سرپرست فرمانداری رشت در ادامه با اشاره به راه اندازی مجدد پایگاه شبانه روزی واکسیناسیون در رشت، افزود: توجه جدی به اجرای قرنطینه هوشمند و انجام بازرسی های مستمر از اصناف به ویژه تالارها، هایپر مارکت ها و سایر اماکن عمومی شلوغ در دستور کار نهادهای مرتبط باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۲۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های رشت پذیرش می شود، گفت: تعداد فوتی ها ناشی از کرونا نیز صفر است.

امام پناهی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۵۴ هزار شهروند رشتی دُز نخست واکسن کرونا و ۷۰۶ هزار نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند، افزود: ۹۹ هزار نفر معادل ۱۱ درصد نیز دُز سوم را دریافت کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به استقبال مردم حاشیه شهر رشت و همچنین برخی مناطق روستایی از اتوبوس های سیار واکسیناسیون این موضوع باید در دستور کار متولیان باشد، تصریح کرد: رسانه نیز باید با اقناع سازی مردم را به تزریق واکسن تشویق کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان