[ad_1]

علیرضا نظری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ از چرخه اقتصاد کشور یک ضرورت انکارناپذیر است و مورد توافق مجلس و دولت است اما این مسئله مستلزم رعایت پیش شرط هایی است.

وی افزود: دغدغه نمایندگان مجلس نحوه اجرا این طرح است. حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید به شکلی انجام شود که کمترین آسیب را برای اقشار مختلف از جمله بخش کشاورزی، صنعت و سایر اقشار مردم در پی داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: اگر چه نشست هایی با کارشناسان جهاد کشاورزی وزارت صنعت صورت گرفته که زیرساخت های لازم فراهم شود اما با این وجود تا زمانی که مجلس خود به اقناع نرسد و از مهیا بودن زیر ساخت های مورد نیاز اطمینان حاصل نکند در برابر حذف ارز ۴۲۰۰ مقاومت خواهد کرد. مقاومت مجلس به این دلیل است که از ضرر احتمالی به تولیدکنندگان، صنوف و سفره اقشار مختلف مردم جلوگیری کند.

نظری تاکید کرد: بحث حمایت از سفره مردم از شروع فعالیت مجلس یازدهم مورد توجه بود و البته دغدغه دولت سیزدهم نیز همین است بنابراین مردم باید به این اطمینان برسند که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حمایت از سفره مردم همچنان ادامه خواهد داشت اما روش حمایت تغییر می کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان