[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سال ها است مردم دیلمان و گردشگرانی که به جاده تفریحی و گردشگری سیاهکل به دیلمان رفت و آمد می کنند از تردد خودروهای سنگین حامل سیمان دیلمان از این جاده گلایه دارند.

هرساله خطرات و تصادفات بسیاری در این جاده منجر به تلفات سنگین جانی و مالی برای هموطنان می شود و خسارات بسیاری را نیز به زیرساخت های راه وارد می کند.

در آخرین از حادثه طی چند روز گذشته ناتوانی یک راننده در کنترل کامیون حمل سیمان در جاده دیلمان، منجر به تصادفی دردناک با چند خودروی گردشگر که در روز برفی به این منطقه رفته بودند شده و یک کودک ۱۱ ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

این موضوع سبب شد تا دادستان سیاهکل به عنوان مدعی العموم وارد عمل شده و عبور و مرور ماشین های سنگین را در برخی روزهای سال از این جاده ممنوع اعلام کند.

هادی نیرومند با بیان اینکه بنا به نظر کارشناسان وجود کارخانه سیمان در دیلمان و تردد کامیون های حمل سیمان موجب افزایش ترافیک و خسارت های جانی و مالی در این مسیر شده است، افزود: این تصادفات رنج های بسیاری را به خانواده ها و جامعه تحمیل کرده و آسیب های اجتماعی ناشی از آن دردناک است که باید برای کاهش هرچه بیشتر تصادفات تلاش کرد.

وی در ادامه با اشاره به گزارش پلیس راه مبنی بر افزایش ترافیک در ایام پیک تردد و روزهای پنجشنبه و جمعه به دلیل تردد کامیون های حمل سیمان، افزود: بنا به مصوبه شورای اداری شهرستان سیاهکل و در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق مردم و پیشگیری از وقوع جرم، تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات و همچنین روزهای برفی در این مسیر ممنوع است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان