[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار مرکزی در حکمی «امید محترمی» جوان نخبه ی بسیجی و دهه هفتادی را به عنوان رئیس ستاد راهبری و هدایت حرکت های محرومیت زدایی استان مرکزی و نماینده تام الاختیار استاندار در این زمینه در عرصه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.

متن حکم فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی به این شرح است: در جمهوری اسلامی، دل های مسئولان به طور دائم باید برای رفع محرومیت ها بتپد و از شکاف های عمیق طبقاتی به شدت بیمناک باشد. «از بیانیه گام دوم انقلاب»

جناب آقای مهندس امید محترمی با توجه به توانایی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر ستاد راهبری و هدایت حرکت های محرومیت زدایی استان مرکزی و نماینده تام الاختیار اینجانب در این زمینه در عرصه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) با روحیه انقلابی، جهادی، تلاش شبانه روزی و اهتمام به اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رفع مشکلات مردم استان در مناطق کم برخوردار و راهبری حرکت های محرومیت زدایی استان مرکزی موفق باشید.

ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در بین تمام ارکان استان در راستای هدایت طرح ها به سمت اجرای برنامه های اولویت دار و اساسی جهت کمک به حل مشکلات مردم با رویکرد مناطق محروم و هم چنین ارتقای کارآمدی و کیفیت عملکرد دستگاه های اجرایی از اهم وظایف این ستاد است. اساسنامه اولیه تشکیل این ستاد به پیوست این حکم ابلاغ می شود و تمامی معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان ملزم به همکاری کامل با این ستاد هستند.

امید محترمی متولد ۱۳۷۱ دارای کارشناس ارشد مهندسی آب و از نیروهای توانمند و نخبه در حوزه های فرهنگی و جهادی و بومی استان مرکزی است.

وی سوابقی چون مسئول گروه جهادی و خدمت رسانی در مناطق محروم کشور، مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خنداب، مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر نهضت کمک مومنانه استان مرکزی را در کارنامه دارد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان