[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی متولیان امر در پوشش بیمه ای در بیمارستان ها، اظهار کرد: انسجام و همدلی در مدیریت کرونا لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از از تحمیل هزینه های گزاف درمان بر مردم در این ایام، افزود: همچنان شهروندان باید رعایت دستور العمل ها به ویژه استفاده از ماسک رعایت فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار دهند.

استاندار گیلان در ادامه بر ضرورت رصد و پایش عملکرد اصناف به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در اجرای دستور العمل ها تأکید و اضافه کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی باید برخوردهای قانونی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت تزریق دُز سوم واکسن کرونا با توجه به شیوع سویه امیکرون، تصریح کرد: دولت در زمینه تأمین واکسن تلاش های فراوانی کرده و امروز نیازمند همکاری و مشارکت همه اعم از مردم و رسانه برای تشویق و ترغیب جامعه به تزریق واکسن هستیم.

عباسی با تأکید بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در دوران پسا کرونا با استفاده از طرح های پژوهشی و مطالعاتی، ادامه داد: باید از ظرفیت های اساتید و صاحب نظران دانشگاه ها و حوزه های علمیه به دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان استفاده شود.

وی با بیان اینکه مردم باید از اقدامات انجام شده در حوزه کرونا در استان گیلان باخبر شود، افزود: استمرار کنترل جدی مرزهای استان، پیش بینی تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و برقراری کلاس های حضوری پس از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و جدیت در تکمیل اجرای کامل طرح نسخه نویسی الکترونیکی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان