[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جریان بازدید از تالار مرکزی رشت، بازگشایی این تالار را خواسته اصحاب فرهنگ و هنر گیلان دانست و اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار خود، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را مکلف به پیگیری این موضوع کردم تا اختلافات مربوطه را رفع و وضعیت تالار را تعیین تکلیف کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه به زودی و به شکل قانونی از فضای تالار مرکزی رشت به طور کامل بهره برداری می شود، افزود: جامعه در دوران پسا کرونا نیاز به نشاط دارد و حق مردم گیلان است که در مرکز استان از امکانات چنین تالاری بهره مند باشند لذا در آینده نزدیک این فرصت در اختیار عموم هنر دوستان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه کرد تکمیل تالار مرکزی رشت در سفر هیئت دولت به گیلان به مسئولان مربوطه ارائه می شود، گفت: می توانیم با بودجه های فعلی که در اختیار داریم مشکلات مالی تالار را برطرف کنیم.

عباسی عملکرد رسانه ها در خصوص پیگیری موضوع بازگشایی تالار مرکزی رشت را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: صدا و سیمای مرکز گیلان و سایر رسانه ها پیگیر بازگشایی این تالار در شهرستان رشت بودند و تلاش می کنیم که این تالار به زودی با همه امکانات در اختیار مردم قرار گیرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان