[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی بیان کرد: مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد با عاملان ایجاد مزاحمت در سطح جامعه همواره در سرلوحه امور نیروی انتظامی قرار دارد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی به سمت یک واحد تجاری در بخش چابکسر و به دنبال آن تخریب شیشه قهوه خانه و وسایل موجود در آن توسط سرنشینان خودروهای پژو پارس و ۲۰۶، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه پلیس با تلاش فراوان و استفاده از شیوه های پلیسی در اقداماتی پیچیده متهمان را شناسایی کرد، اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه متهمان ۳۶ و ۳۷ ساله که از اراذل و اوباش شناسنامه دار شهرستان نیز هستند در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس امنیت عمومی رودسر منتقل شدند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات دو متهم سابقه دار ۲۵ و ۳۰ ساله نیز در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند ولی پس از مواجهه با شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف کردند، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع مقام قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی رودسر از همکاری مردم و مساعدت مسئولان دستگاه قضائی، به آن دسته از اراذل و اوباشی که سعی دارند با برهم زدن امنیت و آسایش مردم با زور و قلدری و استفاده از سلاح یا تجهیزات دیگر به اهداف شوم خودشان برسند، هشدار داد و گفت: پلیس با هرگونه رفتار ناهنجار و مخل امنیت شهروندان به صورت جدی و بدون اغماض، قاطعانه برخورد خواهد کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان