[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب الدین عزیزی خادم ظهر سه شنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه و انتخابی هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه فوتبال گیلان زنده و پویا است، اظهار کرد: امروز فدراسیون فوتبال پرچمدار توسعه و عدالت است و بخش مهمی از آن به تلاش های باشگاه های کشور برمی گردد.

وی با اشاره به عبور فدراسیون فوتبال از شرایط سخت در طول یکسال گذشته، افزود: تیم ملی فوتبال با تلاشی مضاعف و کمک همگان از شرایط سخت و خستگی مفرط و عادت به باخت گذر کرده است.

عزیزی خادم، گیلان را به عنوان یکی از قطب های مهم فوتبال ساحلی کشور برشمرد و تاکید کرد: بانوان فوتبال کشور شانه به شانه تیم های ملی بزرگسالان حرکت می کنند و این امر بیانگر آن است که می توان از تجارب گذشته این رشته استفاده کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در سال های گذشته به دلیل نبود تعامل رغبتی برای همکاری وجود نداشت، تصریح کرد: امروز فدراسیون فوتبال نگاه تعاملی به این ورزش و فعالان آن دارد و باید با ایجاد انسجام بین استان ها و با توسعه فوتبال به افزایش عدالت در این ورزش کمک کنیم.

وی با اشاره به وجود ایجاد فضای تخریب از سوی برخی ها، ادامه داد: کسانی که قصد تخریب تیم ملی و فدراسیون را دارند فدراسیون فوتبال خیلی شفاف کار خود را تا رسیدن به اهداف عالیه ورزش کشور دنبال کرده و اجازه نمی دهیم که در مسیر موفقیت تیم های ملی سنگ اندازی شود.

عزیزی خادم با بیان اینکه امروز فوتبال ایران در جایگاه بالایی در بین تیم های آسیایی قرار دارد، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال از بهترین تیم های حال حاضر آسیا است.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های علی کفاشیان در خصوص احتمال حذف تیم ملی از جام جهانی، گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش ارسال شده و نیازمند توجه ویژه نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع هستیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان