[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایمان دلیل حیرتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دعوت دوچرخه سواران گیلانی به تیم ملی اظهار کرد: از سوی کادرفنی تیم ملی دوچرخه سواری، ۱۷دوچرخه سوار سرعتی به مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند که خوشبختانه از این تعداد، یک دوچرخه سوار و یک کمک مربی از گیلان هستند. 

وی با اشاره به محل برگزاری اردو ها افزود: صابر رحیم پور بعنوان ورزشکار و سینا نعمتی کمک مربی دو دوچرخه سوار گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی، باید تمرینات خود را از روز شنبه ۲۵ دی ماه در اهواز آغاز کنند. 

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان با اشاره به مراحل آماده سازی تیم دوچرخه سواری افزود: صابر رحیم پور دوچرخه سوار ارزنده گیلانی به همراه سایر ملی پوشان به مدت دو هفته مراحل آماده سازی خود را در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعتی زیر نظر فرهاد عصفوری سرمربی، سینا نعمتی کمک مربی این تیم و سایر اعضای کادرفنی، پیگیری خواهند کرد. 

حیرتی با اشاره به مسابقات پیش رو بیان کرد: تیم ملی والیبال دوچرخه سواری سرعتی ایران خود را برای حضور در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا که اسفند ماه امسال به میزبانی چین برگزار می شود، آماده می کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان